Well that was very weird lol

32 605 Áhorf 3,3 m.
Afþreying

Music Video: ispulse.info/video/yWTNfoWFoWWplIg.html
Stream Here: k-s-i.lnk.to/ReallyLoveID

Ummæli

  1. shane azykel ago
    shane azykel ago
    21 klukkustund síðan

    fam this is actually kind of scary especially for a 9 year old ;-;

  2. The Ghoul King
    The Ghoul King
    22 klukkustundum síðan

    9:42 thank me later

  3. Dream Playz
    Dream Playz
    Degi Síðan síðan

    JJ: I KNOW MICHAEL JACKSON JJ: whos Michael Rosen?

  4. Ahmed Shahid
    Ahmed Shahid
    Degi Síðan síðan

    How to poo and piss😂😂😂

  5. Astellyria
    Astellyria
    Degi Síðan síðan

    Soo Weird😎

  6. Joanimater
    Joanimater
    2 dögum síðan

    10:25 his face tho

  7. Atomic
    Atomic
    2 dögum síðan

    i was eating.....

  8. Shrimp Soup
    Shrimp Soup
    2 dögum síðan

    Doctors should prescribe jj olatunji videos as painkillers 😂😂 his laugh can brighten your day

  9. babatunde needs wotah
    babatunde needs wotah
    3 dögum síðan

    7:16 A LITRALLY ALMOST VOMIT OMG

  10. babatunde needs wotah
    babatunde needs wotah
    3 dögum síðan

    7:16 A LITRALLY ALMOST VOMIT OMG

  11. Alfieblue2202
    Alfieblue2202
    3 dögum síðan

    Mans said who's Michael Rosen lol

  12. natalie kate
    natalie kate
    3 dögum síðan

    Speaking of googling useless stuff, might I introduce you to ✨wikihow✨

  13. Aisha Sebe
    Aisha Sebe
    5 dögum síðan

    I was eating while watching this

  14. Quarth
    Quarth
    6 dögum síðan

    1:28 those stairs are donezo

  15. Lie 66
    Lie 66
    6 dögum síðan

    Well ima call that hair the predator

  16. Dr. Dunce
    Dr. Dunce
    6 dögum síðan

    ngl this JJ guy kinda looks like KSI. its kinda weird..

  17. American Eagle
    American Eagle
    6 dögum síðan

    0:01 this made my day omg ❤️

  18. _anas_ali
    _anas_ali
    6 dögum síðan

    i beg someone give the link for the first vid of the guy screaming

  19. Bilal Lol
    Bilal Lol
    6 dögum síðan

    The second one: how does he run out of gas

  20. Chance Chamberlain
    Chance Chamberlain
    7 dögum síðan

    Now I know how to cut a pineapple... but I still can't eat grapes, because I don't know how to get them off the vine. Is there a website for that?

  21. Safa Abdulwahab Fadil
    Safa Abdulwahab Fadil
    7 dögum síðan

    jj: hmmm lmee get a name that no one can spell smaks his head in the jey bord new name is jj olatunja

  22. Kazaha
    Kazaha
    7 dögum síðan

    9:42

  23. lewis paterson
    lewis paterson
    7 dögum síðan

    Captain America: die baby JJ: This is beautiful

  24. Hynek Štich
    Hynek Štich
    7 dögum síðan

    1:40 one piece was never an option

  25. Eren Yeager
    Eren Yeager
    8 dögum síðan

    2:19 i was eating when i saw that

  26. Dr Mikias
    Dr Mikias
    9 dögum síðan

    JJ please 🙏🙏🙏 React To Ethiopian Music Please Links Here Original Video👉ispulse.info/video/3H7Tr3CEe5t5low.html Concert Video ispulse.info/video/l5jEbH-KpGaBYZ4.html

  27. Arsenal FC
    Arsenal FC
    9 dögum síðan

    My friend can do the noice meme

  28. Derron
    Derron
    9 dögum síðan

    Watching that guy gag made me puke😂😂

  29. Vemoparker
    Vemoparker
    9 dögum síðan

    what is the first video called

  30. Fuzion • 8 years ago
    Fuzion • 8 years ago
    10 dögum síðan

    Joined 12 years ago

  31. Fuzion • 8 years ago
    Fuzion • 8 years ago
    12 dögum síðan

    7:16 very satisfying

  32. Željko Marić
    Željko Marić
    12 dögum síðan

    thee first one was like: NARUTOOOOOO

  33. Genesis
    Genesis
    12 dögum síðan

    What did he ate there I couldn't understand 2:30

  34. eboyoliver Twitch
    eboyoliver Twitch
    12 dögum síðan

    My dude sounds like mario from africa

  35. Mr.Squish
    Mr.Squish
    13 dögum síðan

    👁⬇️👁⬇️👁⬇️👁⬇️👁

  36. Sakhile Mdingi
    Sakhile Mdingi
    13 dögum síðan

    How do you know how shit taste like

  37. Daniel Johnson
    Daniel Johnson
    14 dögum síðan

    america: we have the best military. the american military:

  38. THE INTERVIEW
    THE INTERVIEW
    14 dögum síðan

    The moment you realize you also need to google how to cut a pineapple...

  39. Oli White
    Oli White
    14 dögum síðan

    2.56. PROTEIN

  40. Sealion God
    Sealion God
    15 dögum síðan

    Omg you’re wearing gymshark, Birmingham?

  41. Nasir Uddin
    Nasir Uddin
    16 dögum síðan

    9:43, when the serious kid in your class does something at a talent show

  42. gaming Legend
    gaming Legend
    16 dögum síðan

    BRO YOIU KIND OF SOUND LIKE A KID

  43. John Parsons
    John Parsons
    16 dögum síðan

    Anyone else here for the wow meme

  44. Soy Saucing
    Soy Saucing
    16 dögum síðan

    Can anyone tell me what headphones ksi uses cause im trying to buy them lmao

  45. Ashleigh Smallwood
    Ashleigh Smallwood
    17 dögum síðan

    RIP headphone users

  46. The YKG Inc
    The YKG Inc
    18 dögum síðan

    I swear when my chameleon saw that guy eat flies he locked his lips

  47. sunofacrap
    sunofacrap
    18 dögum síðan

    They should've asked you how to cut a pineapple.

  48. Isra Cadey
    Isra Cadey
    19 dögum síðan

    I cant watch one of his videos without an earphone

  49. ahmed l
    ahmed l
    19 dögum síðan

    8:10 hey man cover up ya pp yeah?

  50. Fla5h GFX
    Fla5h GFX
    19 dögum síðan

    12:18 he shoul really check out "How to Basic" YT Chanel😂

  51. Hasan 2017
    Hasan 2017
    19 dögum síðan

    googling how to watch ksi videos...

  52. 8zxwut1 1
    8zxwut1 1
    20 dögum síðan

    The guy eating the flying made us all gag I'd you didn't I have some concerns

  53. Avenue Hill
    Avenue Hill
    21 degi síðan síðan

    JJ sounding like my grandma snoringXD

  54. browneyed jada
    browneyed jada
    21 degi síðan síðan

    Ksi: It’s captain America kicking a baby. Also ksi: there’s something beautiful about this.

  55. Nightmare Deva2
    Nightmare Deva2
    21 degi síðan síðan

    Welll search up how to open a door lol

  56. Snowy /Weeknd fan
    Snowy /Weeknd fan
    21 degi síðan síðan

    KSI was like: ,,Oh wow oh wow.😂

  57. Rydan
    Rydan
    21 degi síðan síðan

    "WoooW" - KSI

  58. Elliott Potter Klein
    Elliott Potter Klein
    22 dögum síðan

    5:35 the joy on JJ's face when he figures out how to do the noice mouth click thingie

  59. Orestis Sefa
    Orestis Sefa
    22 dögum síðan

    wOOw

  60. Cerus Da2
    Cerus Da2
    22 dögum síðan

    9:43 Wowwwwww!

  61. cheeky panda
    cheeky panda
    22 dögum síðan

    jj u make the sound w ur tong hitting the bottom of ur mouth

  62. Mïñÿööñgłëš
    Mïñÿööñgłëš
    23 dögum síðan

    0:30 rip headphone users 💀

  63. KAJE_OG
    KAJE_OG
    23 dögum síðan

    9:43 ur welcome

  64. Utkarsh Bhatia
    Utkarsh Bhatia
    24 dögum síðan

    9:43 thank me later

  65. Strike Censored
    Strike Censored
    24 dögum síðan

    9:42 lol

  66. Opticfy
    Opticfy
    24 dögum síðan

    WoW mEmE aT 9:43

  67. call me hunter
    call me hunter
    24 dögum síðan

    9:43 what an iconic moment

  68. SpiritzzFN
    SpiritzzFN
    24 dögum síðan

    Who came here from the wow video

  69. Henry The Gaming Stickmin
    Henry The Gaming Stickmin
    24 dögum síðan

    9:43 The new "Oh my god! Wow!"

  70. Leon
    Leon
    25 dögum síðan

    9:44...

    1. Brainless Stories
      Brainless Stories
      25 dögum síðan

      WoW

  71. Yo.lb.king.jasonn
    Yo.lb.king.jasonn
    25 dögum síðan

    9:44 😭😭😭

  72. NEON _WOLF
    NEON _WOLF
    25 dögum síðan

    JJ. Don't Google stupid shit. Me . Google's stupid shit Google. Comedyshorts gamer ISpulse

  73. Alister McKean
    Alister McKean
    25 dögum síðan

    Army boi dident think about the dog shit those flies were probably in 😂

  74. BakarPlayz 101
    BakarPlayz 101
    25 dögum síðan

    wow wow oh wow

  75. Fret N
    Fret N
    25 dögum síðan

    Heyy

  76. chazzys Gaming11
    chazzys Gaming11
    25 dögum síðan

    Jj did that private school help you learn math because I don’t think 2 secs is 10 secs buddy

  77. Aircastle16
    Aircastle16
    25 dögum síðan

    7:01 By this time I had just seen my Christmas dinner!

  78. Samyy
    Samyy
    26 dögum síðan

    1:26 isn’t this where trevor from gta lives?

  79. Moiz Jumani
    Moiz Jumani
    26 dögum síðan

    9:43 WOWWWWW

  80. Emma Johnson
    Emma Johnson
    26 dögum síðan

    The available list conceptually avoid because governor affectively pack from a serious coat. spurious, caring citizenship

  81. TheBestTv
    TheBestTv
    26 dögum síðan

    Who else didnt know how to cut a pineapple before this video?

  82. BEK3A
    BEK3A
    26 dögum síðan

    Pineapple 🗿🤝

  83. Zombobalean
    Zombobalean
    27 dögum síðan

    Ksi, these weird videos are rubbing off on you. Thats a good thing

  84. Sama princess67
    Sama princess67
    27 dögum síðan

    The way KSI said wow at 9:45 killed me istg

  85. Riasyx
    Riasyx
    27 dögum síðan

    Somebody please.. Add some funny subtitle It will be hilarious

  86. skilled pro Koka
    skilled pro Koka
    27 dögum síðan

    All I have to say is WTF

  87. Speltumme06
    Speltumme06
    28 dögum síðan

    I love how the fucking soup canister is made out of metall, you can’t fucking microwave metall!!!!!

  88. VizRhythmsYT
    VizRhythmsYT
    28 dögum síðan

    8:06 all time favourite Lmao

  89. Oliver Betts
    Oliver Betts
    28 dögum síðan

    JJ is very insensitive to shame me on my lack of pineapple skills.

  90. YEET
    YEET
    28 dögum síðan

    KSI JJ OLATUNJI

  91. Knock Knock
    Knock Knock
    28 dögum síðan

    Anyone else notice how wall eyed pineapple boy was?

  92. Turco Boss
    Turco Boss
    28 dögum síðan

    I met him in real life

  93. saleh-صالح 333
    saleh-صالح 333
    29 dögum síðan

    5:30 cringe moment inc

  94. Catherine Fofanah
    Catherine Fofanah
    29 dögum síðan

    KIRBY!

  95. Tristan Edmunds
    Tristan Edmunds
    29 dögum síðan

    Wait was I the only one who was like wait .. how the f*** do you cut a pineapple

  96. Austen Vermillion
    Austen Vermillion
    29 dögum síðan

    He needs some ice

  97. A.B.T. Contingent
    A.B.T. Contingent
    29 dögum síðan

    I love Michael Rosen he's great

  98. Jordy Collins
    Jordy Collins
    29 dögum síðan

    When do u reckon you will start training

  99. GR tomi
    GR tomi
    Mánuði síðan

    10:33 fr i thought my screen froze

  100. Ehren Mann
    Ehren Mann
    Mánuði síðan

    Well now i know how to cut an pinapple