BLOK EKIPA (198), DORWAC CIESLAKA

SPInkafilmstudio
57 699 Áhorf 1,5 m.
Kvikmyndir og teiknimyndir

SPInka Film Studio zaprasza na 198. odcinek BLOK EKIPY. Subskrybujcie kanał SPInki Film Studio i dajcie się ponieść absurdowi!
www. spinka.blokekipa
INST @SPEJSONVLOG
gadżety - spinka.cupsell.pl

Ummæli

  1. Msr. Igieł
    Msr. Igieł
    Degi Síðan síðan

    Gdzie nowy odcinek grubasie?🖕

  2. TSM GITAR
    TSM GITAR
    Degi Síðan síðan

    Czemu usunęliście parę gier?

  3. Szafa Fake
    Szafa Fake
    Degi Síðan síðan

    Challenge do końca wakacji 2M subskrypcji

  4. krzyhu 420
    krzyhu 420
    Degi Síðan síðan

    Co 5 like jestem coraz większym idotą ! Nie uda wam się pizdy

    1. zuygj bnsv
      zuygj bnsv
      Degi Síðan síðan

      .

  5. Pw 99
    Pw 99
    Degi Síðan síðan

    Gdzie odcinek grubasie

  6. KINGBRUH
    KINGBRUH
    Degi Síðan síðan

    Co jest kurwa już 11 dni nie ma nowego odcinka

  7. Fanomek
    Fanomek
    Degi Síðan síðan

    Zrób odc jak przyjeżdża brat rudego xD wymyśl wygląd I nie dość że przypał na rejonie to jeszcze 2 konfidentów

  8. Bartek06
    Bartek06
    Degi Síðan síðan

    Walaszek grubasie gdzie blok ekipa ?

  9. Remigiusz Kasprzyk
    Remigiusz Kasprzyk
    Degi Síðan síðan

    Walaszek grubasie gdzie nowa ekipa?

  10. UZI SOLO
    UZI SOLO
    Degi Síðan síðan

    Stały wątek od 3 odcinków i to ja lubie

  11. SPEJSON
    SPEJSON
    2 dögum síðan

    Wkońcu się podrapałem😌

  12. Gapsu
    Gapsu
    2 dögum síðan

    Usunęli 192 odc dżolero :((((

  13. Not Pro
    Not Pro
    2 dögum síðan

    Walaszek rusz dupe i zrób nowy odc

    1. bodoy euir
      bodoy euir
      Degi Síðan síðan

      Walaszek grubasie gdzie nowy odcinek ? Blok Ekipy nie mogę oglądać (●´⌓`●)

  14. Igor THH
    Igor THH
    2 dögum síðan

    Walasek grubasie gdzie jest blok ekipa z poniedziałku chce sie obejrzeć a nie ma jak możesz jp100%

    1. bodoy euir
      bodoy euir
      Degi Síðan síðan

      Walaszek kurwa na co ja czekam

  15. Mr Moth
    Mr Moth
    2 dögum síðan

    Walaszek rób odcinek co trwa tydzień bo rzucę na ciebie klątwę menela!

  16. To ja
    To ja
    2 dögum síðan

    Nie dosc ze sie opuznia to jeszcze vloga wstawi

  17. Dj Blyat
    Dj Blyat
    2 dögum síðan

    Dawać łapki w dol za brak odcinka kirwa

  18. zuygj bnsv
    zuygj bnsv
    2 dögum síðan

    5:14 -nie mogłeś powiedzieć, kurwa? -nie mogłeś zapytać, kurwa? Mistrzostwo 😂😂😂😂

  19. frugo 95
    frugo 95
    2 dögum síðan

    Gdzie nowy odcinek :(

  20. Jan Kowal
    Jan Kowal
    2 dögum síðan

    .

  21. Marco Marecki
    Marco Marecki
    2 dögum síðan

    Czemu jeszcze nie ma nowego odc?

    1. zuygj bnsv
      zuygj bnsv
      2 dögum síðan

      Uwaga tempe ch**je! Przyznać się kto uprowadził grubasa Walaszka bo opóźnienie staje się bardziej nieznośne niż czekanie na wypłatę u Bonera!

  22. DawiziuK!
    DawiziuK!
    2 dögum síðan

    Odcinka nie ma bo robi Pełno metrażowy odcinek :D

  23. em_ ha
    em_ ha
    2 dögum síðan

    Nie może być coś na Tłusty Czwartek? Na przykład jedziemy po świeże pączki dla Cieślaka na... Tor Służewiec! 😂

  24. Pan Mleczunio Polski
    Pan Mleczunio Polski
    2 dögum síðan

    Walaszek gdzie film?!

  25. mnika voli
    mnika voli
    2 dögum síðan

    Szykuje się jakiś dłuższy odcinek

  26. Joanna Kotkowska
    Joanna Kotkowska
    2 dögum síðan

    Wszyscy takie pretęsje do walaszka a może coś mu się stało czekamy na nowy odcinek

  27. Mateusz Zakrzewski
    Mateusz Zakrzewski
    2 dögum síðan

    5:15 😄😄🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  28. ignacy lis
    ignacy lis
    3 dögum síðan

    Walaszek kurwa na co ja czekam

    1. mnika voli
      mnika voli
      2 dögum síðan

      Nagrajcie nowy odcinek z Jagiellonią Błagam bo te frajery mi dokuczałą

  29. GROVE ST 4 LIFE
    GROVE ST 4 LIFE
    3 dögum síðan

    Walaszek grubasie gdzie nowy odcinek ? Blok Ekipy nie mogę oglądać (●´⌓`●)

  30. Krzysztof Radzikowski
    Krzysztof Radzikowski
    3 dögum síðan

    ja wiem ze Banasia i agenta tomka dziś zdjęli ale żeby Walaszka ....

  31. Gambisz
    Gambisz
    3 dögum síðan

    gdzie blok ekipa

  32. Vicku btw
    Vicku btw
    3 dögum síðan

    Może nareszcie będzie 10 minutowa blok ekipa, bo od poniedziałku (dzisiaj jest środa) nie ma odcinka :/

  33. diungy alisnr
    diungy alisnr
    3 dögum síðan

    0:54 i te łapówki w kieszeniach lekarza

  34. DawiDowski y
    DawiDowski y
    3 dögum síðan

    Witam mam pytanie gdzie na netflix jest egzorcysta bo wpisuje i nic

    1. UnikueeN
      UnikueeN
      3 dögum síðan

      nie ma ale jest na cda

  35. Ali Zpolski
    Ali Zpolski
    3 dögum síðan

    Czemu nie ma odc?

  36. Biczers
    Biczers
    3 dögum síðan

    WALASZEK BOMBASIE GDZIE GRUBAS?

  37. Mr.Darksoft
    Mr.Darksoft
    3 dögum síðan

    Już sr a odcinka nie ma 😡 Walaszek grubasie GDZIE JEST ODCINEK !😡

  38. Czeku
    Czeku
    3 dögum síðan

    Pff mięśnie po takim okresie w gipsie zanikają

  39. Stelmerski
    Stelmerski
    3 dögum síðan

    Środa i dalej brak nowego filmiku...

  40. EZpro
    EZpro
    3 dögum síðan

    Kurwa grubasie gdzie blok ekipa 17 lutego ?

  41. Z K
    Z K
    3 dögum síðan

    Kiedy 4 sezon egzorcysty

  42. serdy ximi
    serdy ximi
    3 dögum síðan

    Nagrajcie nowy odcinek z Jagiellonią Błagam bo te frajery mi dokuczałą

    1. grupa holenderska
      grupa holenderska
      3 dögum síðan

      XD

  43. Mike Mike
    Mike Mike
    3 dögum síðan

    Dawać Kapitana Bombę

  44. - KIlluminAt-Official-
    - KIlluminAt-Official-
    3 dögum síðan

    Walaszek czy czegoś nie zapomniałeś ?

  45. WP ME john.
    WP ME john.
    3 dögum síðan

    Walaszek gdzie jest nowy odcinek blok ekipy

    1. serdy ximi
      serdy ximi
      3 dögum síðan

      Bo sie pogniewamy

  46. Skorpion TM
    Skorpion TM
    4 dögum síðan

    Gdzie nowy odc?

  47. Ilona Łącka
    Ilona Łącka
    4 dögum síðan

    5:15

  48. LaResTe
    LaResTe
    4 dögum síðan

    czemu nie ma new odcinka ;;

  49. ReYeR
    ReYeR
    4 dögum síðan

    Zróbcie jakis odcinek na bemowie

  50. Jamci Tojest
    Jamci Tojest
    4 dögum síðan

    ,,to jest teraz nasz piorytet'' dopiero teraz wyłapawszy... ale sie podjarałem... swoją zajebistością że to wyłapałem oczywiście

  51. tommy lemony
    tommy lemony
    4 dögum síðan

    Walaszek miałeś coś ale już tego nie masz,

  52. SILLO X Gaming
    SILLO X Gaming
    4 dögum síðan

    Blisko 2 mln

  53. Makapakafo
    Makapakafo
    4 dögum síðan

    Gdzie jest film/vlog?! Już minął poniedziałek...

  54. kuber 474
    kuber 474
    4 dögum síðan

    Kiedy nowy odcinekk?????

  55. Michał Wiesiołek
    Michał Wiesiołek
    4 dögum síðan

    Popierdoliło cie gdzie nowy Odcinek!!!!

  56. Czesio 54
    Czesio 54
    4 dögum síðan

    Oj mam nadzieję że 200 to będzie jakiś sztos bo nie daruje.

  57. placek placek
    placek placek
    4 dögum síðan

    Nowy poniedziałek, a tu nie ma blok ekipy. Mam nadzieje ze szykuje sie cos na 200

  58. amortencja
    amortencja
    4 dögum síðan

    ksiega ulicy ❤

  59. makapaka gjc
    makapaka gjc
    4 dögum síðan

    Bo sie pogniewamy

  60. Yuno Gasai
    Yuno Gasai
    4 dögum síðan

    gdzie jest kurwa odcinek wy kurwy pierdolone placki jebany?