H20 Delirious vs Maxmoefoe #DramaAlert Zoie Burgher Hits A New Low! - Dear KSI!

DramaAlert
16 551 Áhorf 2 m.

⋆ Follow for news - KEEMSTAR
⋆ Watch me live - stream.me/KEEMSTAR
⋆ LOOK BELOW FOR MORE #DramaAlert!
-Other Social Media- (Follow if your sub-box is broken!)
DramaAlert
DramaAlert
DramaAlert
► USE CODE (KEEM)
gfuel.com/pages/keemstar
Fan Mail:
KEEMSTAR
PO Box 6
West Seneca, NY 14224

Ummæli

  1. bagofbagels 45
    bagofbagels 45
    2 dögum síðan

    at this point I still like h20 delirious

  2. Jenevie Lewis
    Jenevie Lewis
    2 dögum síðan

    This has to be a fake

  3. RatThingInSpace
    RatThingInSpace
    3 dögum síðan

    holy shit i have so much more respect for delirious now, Take the L lmao

  4. H20 dennis
    H20 dennis
    5 dögum síðan

    Who like H20delirious???? H20 forever!!!!

  5. masha jurney
    masha jurney
    9 dögum síðan

    Mofoe can drop off the ISpulse h2O is awesome

  6. McKenzie lord
    McKenzie lord
    10 dögum síðan

    Haha

  7. LOL KING
    LOL KING
    16 dögum síðan

    Shut up your just mad about him

  8. Shawn R. E. Wilson
    Shawn R. E. Wilson
    23 dögum síðan

    Cringe

  9. Penguin64
    Penguin64
    Mánuði síðan

    Uhh didn’t zuckles destroy it?

  10. Brian Ortiz
    Brian Ortiz
    Mánuði síðan

    iDubbbz ended you on Content Cop

    1. Andrew Who
      Andrew Who
      2 dögum síðan

      Brian Ortiz this didn’t age well

  11. ThatGamingSoup
    ThatGamingSoup
    Mánuði síðan

    Wow. Looking into this finally and I gotta say, this was such a garbage topic. Playing the game for the very reason its made, and some little butthurt 12 yr old gets mad because they were on a public access server and got raided (as per the game's design)

  12. _ Sylitiks
    _ Sylitiks
    Mánuði síðan

    i like max moefoe and delirious, and people are salty af, can't they make a private server in the game, and plus, it's a f**king game

  13. King Leonidas
    King Leonidas
    Mánuði síðan

    Can you delete your youtube channel

  14. Blaire Randell
    Blaire Randell
    Mánuði síðan

    Fuck you you basted I’m a delirious army idiot fuck off

  15. MewoMewo_Ith 123
    MewoMewo_Ith 123
    Mánuði síðan

    All I hear is delirious and his laugh when destroying a base

  16. taco10lex
    taco10lex
    Mánuði síðan

    It game bro

  17. Lapis Griffin
    Lapis Griffin
    2 mánuðum síðan

    *destroy build destroy*

  18. Upity Jupiter
    Upity Jupiter
    2 mánuðum síðan

    Delirious is a god don’t talk shit

  19. Flynn Waller
    Flynn Waller
    2 mánuðum síðan

    I barley even know this guy as a youtuber. That's how erelavent this guy is. Talking trash about H2O Delirious. Ha funny. This guys content is so shameful that filthy frank could make an entire 15min video of how pathetic he is. I can't even describe how ashamed I am that some one like this is even getting views on his videos.

  20. POTATO CHIPZ
    POTATO CHIPZ
    2 mánuðum síðan

    Well thats how u r supposed to play the game.

  21. ceiling fan
    ceiling fan
    3 mánuðum síðan

    I love vanoss and his friends, but their fans are cancerous as fuck

  22. Byrdy 20
    Byrdy 20
    3 mánuðum síðan

    I thought it was hilarious when delirious did it.

  23. Wolfy Wolf
    Wolfy Wolf
    3 mánuðum síðan

    Dude faceless did the same thing to zuckles

  24. Dr. Badass
    Dr. Badass
    3 mánuðum síðan

    Bruh.....Delirious is 100% correct. If the game’s objective is to grief opponents, then that is what is going to happen. You can only expect it if you are playing on a public server. Whether the server is dead or alive. They shouldn’t be playing the game if they are going to complain about the premise of the game.

  25. norik plays
    norik plays
    3 mánuðum síðan

    Keem is not going to quit cuz is the only fucking way he is making money cuz in real life you woud be fucked

  26. you ber
    you ber
    3 mánuðum síðan

    You’re just a hater

  27. bambina360
    bambina360
    3 mánuðum síðan

    Stop hating on Delirious!! Haters Back Off!!

  28. YouSuck-64
    YouSuck-64
    3 mánuðum síðan

    I mean I gotta give delirious some support I knew him since vanossgaming played with him, The whole point of the game is destroying base’s he just did what the games about

  29. eliot c
    eliot c
    3 mánuðum síðan

    Whats so funny is that H2O tried to hide the fact that he did it. Its hard to side with someone who is a pussy and an idiot lol. Like stream it or something. Makes H2O look like a fuckboy.

  30. ZedgamingYT
    ZedgamingYT
    3 mánuðum síðan

    <a href="#" class="seekto" data-time="224">3:44</a> ha. Keemstar you're leaning on other youtbers who did one bad piece of shit to gain subs.

  31. ZedgamingYT
    ZedgamingYT
    3 mánuðum síðan

    <a href="#" class="seekto" data-time="127">2:07</a> fuck you keemstar I'm defending h20 because he did what you're supposed to do

  32. Simon Floor Svendsen 4V Vrå undervisningssted
    Simon Floor Svendsen 4V Vrå undervisningssted
    3 mánuðum síðan

    Fake piece of shit

  33. Steven Jimenez
    Steven Jimenez
    3 mánuðum síðan

    Old keem RIP

  34. DXB
    DXB
    3 mánuðum síðan

    Delerious!!!

  35. Drew Allan
    Drew Allan
    4 mánuðum síðan

    H20 is right tho because why would they cry like little bitchs it's a fucking game holy shit🤣🤣

  36. Benbrantz
    Benbrantz
    4 mánuðum síðan

    “Listen bitch” make when keemstar was a savage

  37. Kevin Cabrera
    Kevin Cabrera
    4 mánuðum síðan

    He has a point, and sure as hell im a Delirious fan, but its a game for destroying bases. They could have made a private server, and some day i bet someone else was going to anyways.

  38. Clitatits
    Clitatits
    4 mánuðum síðan

    I like how people are calling max and faceless little bitches who care to much about a game where you make and destroy bases. But if you’d seen faceless videos you’d clearly see max and faceless didn’t really care and were shocked it was even considered news worthy. They just called h20 out and being salty that faceless raided him and he watched faceless videos and rejoined a dead server just fuck with them.

  39. 2020 music and dumb shit
    2020 music and dumb shit
    4 mánuðum síðan

    that's awesome go delirous

  40. Van Bones
    Van Bones
    4 mánuðum síðan

    Is anybody else in 2019

    1. Bluffy Rose
      Bluffy Rose
      2 mánuðum síðan

      Van Bones nah we in 3000

  41. toxic fat boy
    toxic fat boy
    4 mánuðum síðan

    Fuck you

  42. Riff Raff
    Riff Raff
    4 mánuðum síðan

    Suck KSI’s dick more I dare you

  43. Permotrip
    Permotrip
    5 mánuðum síðan

    Your show is trash why do you need to talk like a retard?

  44. Twilight Sparkle
    Twilight Sparkle
    5 mánuðum síðan

    God, just the way that you talk is annoying as fuck and well deserving of a dislike on every video.

  45. Punterklenft Boomastink
    Punterklenft Boomastink
    5 mánuðum síðan

    H20 delirious is a fucking god

  46. SOFT BREEZE
    SOFT BREEZE
    6 mánuðum síðan

    Talking about getting upset about a guy who job it is to play videogames and who is a part of a group that is know to only fuck around and have fun

  47. The Raptor
    The Raptor
    6 mánuðum síðan

    Gotta love H20 😂

  48. Oswaldo Sanchez Perez
    Oswaldo Sanchez Perez
    6 mánuðum síðan

    It’s a game

  49. Poozie
    Poozie
    6 mánuðum síðan

    Wasn't he high on shrooms in this video?

  50. Edgar Francisco
    Edgar Francisco
    6 mánuðum síðan

    Keemstar is gay

  51. Supreme Dan
    Supreme Dan
    7 mánuðum síðan

    the game was made to be played that way.

    1. Thirsty fox
      Thirsty fox
      5 mánuðum síðan

      Supreme Dan have u herd the full story mate

  52. Eric
    Eric
    7 mánuðum síðan

    Looking back at this 2 years ago I would enjoy watching Delirious manically laughing while destroying the base lmao

  53. Sir Catfish
    Sir Catfish
    7 mánuðum síðan

    Delerious is a faggot cunt

  54. Lonely Garage
    Lonely Garage
    7 mánuðum síðan

    Lmao fuck off keemstar. Gobble down some popcorn so we don’t have to hear the shit spew from your mouth.

  55. ice enderman
    ice enderman
    7 mánuðum síðan

    Says the guy that got famous from being an ashole and harassing people online

  56. darkness is imprisoning me
    darkness is imprisoning me
    7 mánuðum síðan

    H2o has the best Psychoytic laugh even when playing horror games lol

  57. Seven Teen
    Seven Teen
    7 mánuðum síðan

    Keemstar uamskiaiqoepo

  58. Dragon Cunt
    Dragon Cunt
    7 mánuðum síðan

    Never even knew about this , good job del

  59. That random guy who comments on stuff
    That random guy who comments on stuff
    7 mánuðum síðan

    This feels like zuckles xd

  60. LKL LLK
    LKL LLK
    7 mánuðum síðan

    damn h20 noice no hate but there just bitching about it its just a game i mean my friends rekt my base that i worked so hard for it and i just laugh and start over with them

  61. blacprince Tv
    blacprince Tv
    7 mánuðum síðan

    DELIRIOUSE IS A SAVAGE FOR THIS

    1. Null
      Null
      3 mánuðum síðan

      @HazardGamingHG ok boomer

    2. HazardGamingHG
      HazardGamingHG
      4 mánuðum síðan

      @stephen Bridges you mad?🤣

    3. HazardGamingHG
      HazardGamingHG
      4 mánuðum síðan

      @Null 🤣mad bro?

    4. Virtual
      Virtual
      4 mánuðum síðan

      No just Savage

    5. stephen Bridges
      stephen Bridges
      5 mánuðum síðan

      Savagely idiotic

  62. Timothius Zamora
    Timothius Zamora
    7 mánuðum síðan

    Is this oxhorn?

  63. Timothius Zamora
    Timothius Zamora
    7 mánuðum síðan

    Why do people need to show their face just deliver the shit I don't need to see status is of your fucking beard

  64. Whisper Peace
    Whisper Peace
    7 mánuðum síðan

    Who are you guys talking to in this comment section

  65. payton Herrick
    payton Herrick
    7 mánuðum síðan

    Fuck you b****

  66. Ark Gaming
    Ark Gaming
    8 mánuðum síðan

    And the reason your not famous is because your a fucking dickhead bitch

  67. Finn Murphy
    Finn Murphy
    8 mánuðum síðan

    Isn’t this not supposed to have opinions , he called h20 a DlCK

  68. Fetus Yeetus
    Fetus Yeetus
    8 mánuðum síðan

    Been subbed to delirious since 6 mil by damn that was a dick move

  69. Danny Bartolome
    Danny Bartolome
    8 mánuðum síðan

    Ik why your talking about bigger ISpulsers it because the fans of the ISpulsers can look at this piece of shit ISpulse acc

  70. Danny Bartolome
    Danny Bartolome
    8 mánuðum síðan

    But delirious was on the server because it was a dead server and if you gonna get mad over a game that's what we call salty

    1. i person
      i person
      4 dögum síðan

      Exactly delirious was not in the wrong here

  71. _ TheZarSalazar _
    _ TheZarSalazar _
    8 mánuðum síðan

    Maxmoefoe and faceless are just mad its just a game bro chill

  72. frost knight
    frost knight
    8 mánuðum síðan

    H2O DELIRIOUS IS A REAL ONE

  73. frost knight
    frost knight
    8 mánuðum síðan

    That guy is emo

  74. Subject Killer
    Subject Killer
    8 mánuðum síðan

    If the game was made for desrtoying bases then how is it bad ma boi delirious played a game the right way and fuck you and your channel you are a drama king who get likes and views from sitting on twitter and youtube all day just to make cheap content.

  75. Andrew Who
    Andrew Who
    8 mánuðum síðan

    U did max pretty dirty bro

  76. Logan VanHemert
    Logan VanHemert
    8 mánuðum síðan

    Even drama alert doesn’t know how to spell delirious name right😂😂 it’s H2O not H20

    1. Just a dude with a 2004 honda civic
      Just a dude with a 2004 honda civic
      2 mánuðum síðan

      @God *mad*

    2. Richtofen
      Richtofen
      3 mánuðum síðan

      Cheese Grater You’re so mad lmfao

    3. Simon Cowell
      Simon Cowell
      7 mánuðum síðan

      GOD GOD the fact you called me mad after you went to the extent of reporting me because someone said H20 not H2O

    4. God
      God
      7 mánuðum síðan

      @Simon Cowell someone's mad

    5. Simon Cowell
      Simon Cowell
      7 mánuðum síðan

      GOD GOD *mad*

  77. Logan VanHemert
    Logan VanHemert
    8 mánuðum síðan

    Could have been on a private server!!

  78. Unamed Commentator
    Unamed Commentator
    8 mánuðum síðan

    honestly it's just a fucking game like they are literally crying like 1 year olds

  79. Aiman Fikri
    Aiman Fikri
    8 mánuðum síðan

    Still loyal to the delirious army :p

  80. Jason Tu
    Jason Tu
    8 mánuðum síðan

    Anybody notice that mostly everyone compliments h20 delirious and call him a savage and doesn't hate him for destroying the base

    1. Loafy.
      Loafy.
      22 klukkustundum síðan

      i person great point

    2. i person
      i person
      4 dögum síðan

      @Lazar Perić exactly bruv

    3. i person
      i person
      4 dögum síðan

      @ShaylaCJ [Taurtis09] exactly They were pretty much looking for people to destroy their base

    4. i person
      i person
      4 dögum síðan

      Yea cuz delirious destroyed a base in a game that you're supposed to destroy bases he pretty much just played the game and people are now thowing hate on him

    5. rarecrow sup
      rarecrow sup
      4 mánuðum síðan

      @Mrk Geyvee Delacruz thank you for making a shorter version of what Lazar Perić said